KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Isu Umum
Filters
List of articles in category Isu Umum
Title Created Date
GUNAKAN PINJAMAN PTPTN DENGAN SEBAIK MUNGKIN 14 June 2011
KAEDAH MEMBUAT ADUAN BERKESAN 03 June 2011
PERKHIDMATAN SISTEM PEMBETUNGAN DI MALAYSIA 19 May 2011
DUTI SETEM PERJANJIAN JUAL BELI RUMAH 12 May 2011
PRESIDEN FOMCA TERPILIH SEBAGAI AHLI MAJLIS CONSUMERS INTERNATIONAL BAGI PENGGAL KEDUA 09 May 2011
NANOTEKNOLOGI DENGAN PENGGUNA 19 April 2011
BERBELANJA DENGAN SISTEM SAMPUL 07 April 2011
YBGK PASTIKAN RAKYAT MENDAPAT KEADILAN DI MAHKAMAH 02 March 2011
KENAIKAN YURAN GUAMAN AKIBATKAN PENGGUNA TIDAK MENDAPAT KEADILAN 25 February 2011
KWSP DANA UNTUK PERSARAAN 24 February 2011

Page 62 of 66

  • 57
  • 58
  • 59
  • ...
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • ...
  • 66

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI