KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Isu Umum
Filters
List of articles in category Isu Umum
Title Created Date
Wajarkah PLUS tutup lorong tambah nilai sempena Aidilfitri 16 June 2017
Cadang laksana cukai pelancongan dalam dua fasa 14 June 2017
Fomca to govt: Tell us how prices are controlled 24 March 2017
Almost Half Of Malaysians Have Zero Savings, Are You One Of Them? 12 January 2017
FOMCA jangka kos sara hidup 2017 terus naik 01 January 2017
PELBAGAI CARA JIMAT MINYAK 01 November 2016
MAKLUM BALAS BAJET 2017 OLEH FOMCA 22 October 2016
PELAJAR UNIVERSITI ‘DIHARAM’ JADI EJEN SKIM CEPAT KAYA 20 September 2016
POWERING-UP ON ENFORCEMENT 29 May 2016
Integriti Setahun Pelaksanaan Cukai 03 May 2016

Page 57 of 66

  • 52
  • 53
  • 54
  • ...
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • ...
  • 61

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI