KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Isu Umum
Filters
List of articles in category Isu Umum
Title Created Date
Jangan Mudah Terpengaruh Dengan Kuasa Iklan 15 July 2015
WITH GOVERNMENT’S HALF-HEARTED MEASURES, WHY BLAME TRADERS? 13 February 2015
PENURUNAN HARGA MINYAK MEMBERI PELUANG KEEMASAN UNTUK GENERASI MALAYSIA 23 January 2015
CONGRATULATIONS TO OUR PRESIDENT 12 January 2015
ADUAN SEKTOR AUTOMOTIF MENINGKAT 12 PERATUS 26 June 2014
BIG SURGE IN COMPLAINTS ABOUT GENERAL CONSUMER PRODUCTS 26 June 2014
4,915 COMPLAINT LODGED AGAINST AUTO INDUSTRY LAST YEAR 26 June 2014
MORE RECEPTIVE TO CONSUMERS' COMPLAINT 26 June 2014
NCCC: LESS COMPLAINTS BUT VALUE OF LOSS INCREASED 26 June 2014
GAJET PALSU, KEROSAKAN KERETA BARU KELUHAN UTAMA PENGGUNA 2013 26 June 2014

Page 59 of 66

  • 54
  • ...
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • ...
  • 61
  • 62
  • 63

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI