KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Pengangkutan Awam
Filters
List of articles in category Pengangkutan Awam
Title Created Date
Saman serta-merta RM300 untuk 6 kesalahan utama 23 January 2019
RAPID KL SEDIA DUA PERKHIDMATAN KHAS SEMPENA THAIPUSAM 2019 18 January 2019
KTM Komuter beroperasi tanpa henti mulai 19 hingga 22 Jan ini sempena Thaipusam, 934 tren disediakan 14 January 2019
Kerajaan perlu campur tangan isu kos pengangkutan - FOMCA 10 January 2019
Consumer group calls for body to protect transport users’ rights. 25 September 2017
Vandalisme MRT memalukan 28 July 2017
Guna Uber, Grab atau teksi : Selamatkah anda? 15 June 2017
Barred from boarding 06 June 2017
Taxi fare hike not a good idea, say consumer groups 06 June 2017
Tambang Uber, GrabCar lebih murah – FOMCA 26 November 2016

Page 5 of 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI