KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Pengangkutan Awam
Filters
List of articles in category Pengangkutan Awam
Title Created Date
Govt to monitor e-hailing amid complaints of fare spike 24 May 2022
File complaints over indiscriminate flight changes, Mavcom told consumers 17 May 2022
Pelanggan syarikat penerbangan boleh tuntut pampasan akibat kelewatan - KPDNHEP 12 May 2022
90% of AirAsia passenger refunds settled, says Tony Fernandes 29 March 2022
Keeping up the fight for a refund from AirAsia 17 February 2022
Tempoh pembaharuan LKM dan LMM dilanjutkan hingga 31 Disember 03 September 2021
Flight cancellations: refund means returning customers’ money – Sothi Rachagan 21 October 2020
Optimis My30 lonjak semula jumlah pengguna [METROTV] 15 June 2020
‘Betterment’ in motor insurance explained' 20 September 2019
THE STAR: Road safety institute invites the public to weigh in on motorcycle e-hailing 29 August 2019

Page 2 of 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI