KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Rencana
Filters
List of articles in category Rencana
Title Created Date
Media Sosial : Antara Realiti dan Fantasi 30 March 2017
Elak guna telefon bimbit ketika memandu 13 March 2017
Tangguh beli rumah 23 February 2017
KERACUNAN MAKANAN : SIAPA YANG PATUT DIPERSALAHKAN? 06 September 2016
APAKAH TINDAKAN YANG DIKENAKAN JIKA KEMALANGAN BERPUNCA DARIPADA MASALAH TEKNIKAL KENDERAAN BERAT? 01 August 2016
DRIVING DEMAND FOR SAFER PUBLIC TRANSPORT 11 July 2016
KENDERAAN BERAT DAN TAHAP KESELAMATANNYA DI JALAN RAYA 01 July 2016
Mangsa Iklan Palsu Diminta Tampil Pertahan Hak 19 April 2016
Memastikan Kesinambungan Bekalan Air 05 April 2016
Jangan Gunakan Antiobiotik Dalam Menu Makanan 22 March 2016

Page 6 of 10

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI