KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Keselamatan Asas
Filters
List of articles in category Keselamatan Asas
Title Created Date
BERHEMAT KETIKA MENGGUNAKAN KAD KREDIT 14 April 2011
PENGGUNA SERING MENJADI MANGSA BULI SYARIKAT INSURANS 13 April 2011
SKIM PENIPUAN PELABURAN WANG 08 April 2011
APAKAH YANG DIMAKSUDKAN DENGAN STANDARD? 08 April 2011
BAS EKSPES PERLU PATUHI STANDARD UNECE R66, 80 dan 36 BAGI ELAKKAN KEMALANGAN MAUT 04 March 2011
GUNA KAD DEBIT JIKA GAGAL KAWAL PERBELANJAAN 16 February 2011
KECUAIAN BANK AKIBATKAN KERUGIAN KEPADA PENGGUNA 16 February 2011
GUNAKAN WARNA LAMPU ISYARAT YANG BETUL PADA KERETA 14 February 2011
2,000 KANAK-KANAK MATI SETIAP TAHUN AKIBAT KEMALANGAN TIDAK DISENGAJAKAN 02 February 2011
BETAPA TOKSIKNYA PARTIKEL NANO? STANDARD ISO YANG BARU MEMBERIKAN PENJELASAN 31 January 2011

Page 6 of 11

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI