KONSUMERKINI
Toggle Navigation
  • Home
  • Mengenai Portal KonsumerKINI
  • Berita Terkini
    • Info Pengguna
    • Isu SCAM
    • Kos Sara Hidup
    • Kewangan
    • Perumahan
    • Isu Coronavirus (COVID19)
    • Pengangkutan Awam
    • Kesihatan
    • Isu Umum
    • Alam Sekitar
    • Isu Makanan
    • Hak Asasi Manusia
    • Rencana
    • Keselamatan Produk
    • Polisi Awam
    • Pendidikan
    • Isu OKU
    • Memorandum
    • Keselamatan Asas
    • Kempen
  • PROGRAM LATIHAN INDUSTRI/INTERNSHIP 2022
  • You are here:  
  • Home
  • Berita Terkini
  • Isu Umum
Filters
List of articles in category Isu Umum
Title Created Date
NST: Shopping scams trap you with fake websites, Mr.S.Baskaran, NCCC 05 December 2019
FOMCA: Tunai murah,guna kad mahal : Pihak berkuasa digesa pantau, kaji langkah sesuai bendung amalan 02 December 2019
FMT :Large families exempted from child safety seats rule, says ministry 28 November 2019
myMETRO: RON95 naik 1 sen setiap minggu tahun depan 27 November 2019
'Toll-free' number but charged, By, Mr S.Baskaran, NCCC 22 November 2019
COMMUNITY PROGRAM: FINANCIAL LITERACY at SK BALOK, PAHANG 22 November 2019
STAR : Monitor electricity usage in rental properties via mobile app 13 November 2019
By S. BASKARAN - November 11, 2019 @ 12:04am,Senior manager, National Consumer Complaints Centre 11 November 2019
FOMCA : TOUCH N GO 08 November 2019
STAR ONLINE: Cross-subsidisation costing the rakyat,Datuk Alan Tong 04 November 2019

Page 35 of 66

  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39

Latest Articles

  • NCCC calls for ‘lemon law’ after complaints of defective cars
  • Govt mulling ‘lemon law’ after complaints of problems with new cars
  • Water tariff hike: Make sure additional revenue used to improve water services, infrastructure, says Fomca
  • Water tariffs adjustment: Govt should look into replacing old corroded pipes
  • No extra fee for 5G will help economy but govt must keep watch, says Fomca
  1. Berita dan rencana yang disiarkan di dalam KonsumerKINI boleh diulang terbit dan diulang siar oleh mana-mana media cetak atau elektronik, blog ataupun laman web bagi tujuan untuk memberikan pendidikan dan maklumat kepada pengguna.
  2. Ulang terbit atau ulang siar boleh dilakukan tanpa mendapatkan kebenaran bertulis daripada pihak KonsumerKINI terlebih dahulu.
  3. Walau bagaimanapun, digalakkan supaya meletakkan alamat laman web KonsumerKINI bagi tujuan rujukan.
  4. Media cetak dan elektronik digalakkan untuk menghubungi pihak yang membuat kenyataan dalam KonsumerKINI sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut.

Back to Top

© 2025 KONSUMERKINI